Ważne informacje

Kolejne spotkanie w MEN poświęcone specyficznym problemom w uczeniu się.

 

17 lipca 2024r. odbyło się drugie spotkanie dotyczące standaryzacji diagnozy specyficznych trudności w uczeniu się.
Uczestnicy spotkania:

  1. Ministerstwo Edukacji Narodowej : Minister Izabela Ziętka,  Elżbieta Neroj - Dyrektor Departamentu Edukacji Włączającej
  2. Centralna Komisja Egzaminacyjna: dr Marcin Smolik – dyrektor
  3. ZZ „Rada Poradnictwa:
    • Agnieszka Szczygielska
    • Kinga Kipa
    • Mariola Szafrańska-Kowalska
  4. Polskie Towarzystwo Dysleksji: Ewa Jakacka, dr hab. Marta Łockiewicz, dr Anna Walerzak-Więckiewicz.

Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej w poradniachPodręcznik opisuje standardy postępowania w przypadku występowania następujących trudności: uszkodzenie słuchu dysfunkcja wzroku specyficzne zaburzenia uczenia się zaburzenia rozwoju mow

 

 

 

 

 

 

Podręcznik opisuje standardy postępowania w przypadku występowania następujących trudności:

  • uszkodzenie słuchu
  • dysfunkcja wzroku
  • specyficzne zaburzenia uczenia się
  • zaburzenia rozwoju mowy i języka
  • zaburzenia rozwoju intelektualnego
  • zaburzenia ze spektrum autyzmu
  • zaburzenia zachowania i emocji

Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego w przypadku występowania trudności rozwojowych lub trudności w uczeniu się.

Czytanie wiedza
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Podręcznik opisuje standardy szkolnej diagnozy funkcjonowania psychospołecznego ucznia (oceny funkcjonalnej)
Został opracowany w ramach wdrażanego przez MEN projektu edukacji włączającej.